14 September 2010

Produk Halal : HPA Menjadi Peneraju

Salam Eidufitri,

Sudah agak lama blog ini tidak dikemaskini akibat dari kesibukan dan kekurangan bahan.
Saya terpanggil kali ini untuk menulis perihal produk kegunaan harian samada makanan, keperluan harian dan apa saja yang kita gunakan untuk diri kita. Tanpa disedari, kita telah hanyut sebenarnya.

Konsep Halallan Toyyiban sebenarnya mencakupi skop yang amat luas bukan hanya tertumpu kepada 'finished product' @ 'end product' sahaja. Ia perlu dilihat secara lebih mikro dan mendalam lagi. Konsep Halal hendaklah bermula dari bahan mentah, pemprosesan dan produk siap itu sendiri.

Sebab itu saya memilih HPA Industries yang sekarang ini telah mempunya lebih dari 400 produk di pasaran yang dijamin HALAL.

Adalah menjadi kewajipan kita sebagai umat Islam untuk mengguna produk HALAL dalam kehidupan kita.

Cuba kita lihat pelan pemasaran HPA.

PLAN PEMASARAN HPA

Adil & Sukses

HPA menggunakan kaedah pemasaran yang berkesan untuk memastikan semua produk HPA dipasarkan ke seluruh Malaysia dan mencapai hasrat untuk menguasai pasaran global. Berikutan dengan itu, HPA telah menubuhkan syarikat pemasaran sendiri iaitu Al Wahida Marketing Sdn. Bhd. pada 1 Februari 1996 dengan No. Pendaftaran 376131-A, mendapat lesen di bawah Akta Jualan Langsung dari Kementerian Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, berfungsi untuk memasarkan produk HPA melalui konsep sistem Multi-Level Marketing (MLM). Ia merupakan satu kaedah dan strategi yang cukup berkesan untuk memperkenalkan produk-produk kepada pelanggan.

Kekuatan Plan Pemasaran HPA
1. Berteraskan prinsip ihsan
2. Keadilan pada setiap peringkat
3. Telus dan berdaya saing
4. Bebas daripada gimik, perangkap dan penindasan
5. Sesuai dengan kehendak dan cabaran MLM masa kini
6. Mampu menjana pendapatan puluhan ribu ringgit setiap bulan

Plan Pemasaran Era Baru HPA dijamin ADIL dan SUKSES.


Saya cadangkan anda menjadi ahli HPA untuk mendapatkan harga produk yang lebih murah disamping boleh mendapat bonus bulanan juga.

"SEKIRANYA MEREKA TAHU KHASIAT HERBA KITA, NESCAYA MEREKA AKAN TUKARKAN DENGAN KETULAN EMAS" - Tn Hj Ismail Hj Ahmad, PU HPA Group.

No comments:

Post a Comment